|
Charakteristika IPCIPC je pripravené odpovedať na otázky klientov a poskytnúť im informácie o všetkých druhoch sociálneho poistenia (dôchodkové poistenie, nemocenské poistenie, poistenie v nezamestnanosti, úrazové poistenie, garančné poistenie), o dávkach priznávaných Sociálnou poisťovňou, o výbere poistného, o poistení pri práci v zahraničí a informácie o II. pilieri. V prípade konkrétnych informácií o výplate dávok – nemocenských, úrazových, garančných, v nezamestnanosti (s výnimkou dôchodkových dávok a úrazových rent), informácií o dlhu na poistnom, ako aj pri žiadosti o potvrdenie o výplate týchto dávok alebo o trvaní poistenia je potrebné kontaktovať priamo pobočky Sociálnej poisťovne. IPC poskytuje služby telefonicky, elektronickou poštou (cez formulár pre otázky) a v prípade dôchodkového poistenia aj v osobnom kontakte. Občan môže kontaktovať IPC v pracovných dňoch:
|