Národný projekt "Elektronické služby Sociálnej poisťovne"
Zámerom a hlavným cieľom projektu je implementácia nových, na používateľa orientovaných elektronických služieb prostredníctvom zavedenia nového informačného systému zameraného hlavne na podporu procesov výkonu sociálneho poistenia.
Aktuálne
|
Dohoda o ukončení Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
|
Podpis Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z2111012002301 Generálnym riaditeľom Sociálnej poisťovne a ministrom financií SR.
Poskytovateľ : Úrad vlády SR ako Riadiaci orgán pre OPIS, MF SR ako Sprostredkovateľský orgán pre OPIS
Prijímateľ : Sociálna poisťovňa dĺžka realizácie projektu : 60 mesiacov oprávnené obdobie: od 01. 01. 2011 do 31. 12. 2015 celkové oprávnené výdavky: 34 000 000 € |
|
Doručené Rozhodnutie o schválení Žiadosti o nenávratný finančný príspevok |
|
Predloženie Žiadosti o nenávratný finančný príspevok na Sprostredkovateľský orgán pre OPIS |
|
Zverejnenie písomného vyzvania v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti (ďalej "OPIS"), prioritnej osi 1 Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, opatrenia 1.1 Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na centrálnej úrovni na národný projekt : Elektronické služby Sociálnej poisťovne (kód: OPIS-2011/1.1/33-NP) |
|
Prezentácia štúdie uskutočniteľnosti "Elektronické služby Sociálnej poisťovne" na X. zasadnutí Riadiaceho výboru pre štúdie uskutočniteľnosti OPIS prioritnej osi č.1 (v rámci schváľovacieho procesu Ministerstvom financií SR) prezentujúci: riaditeľ sekcie informatiky Sociálnej poisťovne Ing. Štefan Červenka |
|
Verejná prezentácia (PUBLIC HEARING) štúdie uskutočniteľnosti "Elektronické služby Sociálnej poisťovne" na konferencii ITAPA 2011 prezentujúci: riaditeľ sekcie informatiky Sociálnej poisťovne Ing. Štefan Červenka |
Z histórie
Snahy Sociálnej poisťovne o poskytnutie nenávratného finančného príspevku:
Prvé snahy Sociálnej poisťovne využiť finančné prostriedky z Operačného programu Informatizácie spoločnosti (OPIS) sú datované do obdobia
rokov 2007-2008.
Sociálna poisťovňa sa uchádzala o schválenie národného projektu "Elektronizácia služieb Sociálnej poisťovne" v rámci Operačného programu Informatizácia spoločnosti (OPIS) prioritná os 1 "Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb", opatrenie 1.1 "Elektronizácia verejnej správy a rozvoj elektronických služieb na centrálnej úrovni" nasledovne:
- 7. október 2009 – Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 480000032. Projekt bol schválený vo výške 33 193 918 €.
Dĺžka trvania projektu 24 mesiacov.
- 24. jún 2011 – Dodatok č.1 k zmluve o NFP o posune termínu začiatku a ukončenia realizácie aktivít projektu.
- 27. september 2011 – Dohoda o mimoriadnom ukončení zmluvného vzťahu (Zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku
č. 4800000323 zo dňa 7. októbra 2009), z dôvodu nedostatkov na oboch zmluvných stránách, ktoré sa napriek viacmesačnej snahe nepodarilo odstrániť.
Dokumenty
Elektronické služby Sociálnej poisťovne - štúdia uskutočniteľnosti
Koncepcia rozvoja informačného systému Sociálnej poisťovne 2011_2016
Ďalšie informácie nájdete na stránkach: