|
Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov SP (EZK)
V rámci projektu Zavedenie pro-klientsky orientovaných procesov a služieb pre podporu klientov SP (EZK), ktorého hlavným cieľom je zavedenie elektronických služieb pre klientov a optimalizácia procesov SP, bude SP inovovať svoje služby voči klientom (občanom a podnikateľom).
Elektronická zložka klienta bude integrovaný a prierezový systém slúžiaci pre správu a spracovanie vstupných a výstupných dokumentov týkajúcich sa klienta a jeho väzby na sociálne poistenie. Systém EZK bude súčasťou podpory procesov sociálneho poistenia tým, že poskytne funkcie na manipulácie s dokumentmi a ich poskytovanie pre ostatné systémy. Sám teda nebude biznisovým systémom, ale technickou platformou pre ostatné biznisové systémy. Implementáciou navrhovaného projektu budú dosiahnuté prínosy predovšetkým z pohľadu úspory času občanov a zamestnávateľov, ale aj zamestnancov SP. Ďalším prínosom bude úspora nákladov na papier a tlač dokumentov, v niektorých prípadoch aj na doručovanie dokumentov. Po skončení projektu bude zrealizovaných 27 koncových služieb.
Aktuálne
Dokumenty
PROGRAMOVÉ Dokumenty
|