Page title

Centrum kvality a reklamácií

Text

Ak ste neboli spokojní s vybavením vašej požiadavky v pobočke Sociálnej poisťovne a chcete podať žiadosť o preverenie, môžete zaslať e-mail na adresu reklamacie@socpoist.sk alebo môžete využiť tento Formulár pre reklamácie.

Formulár neslúži na podanie sťažnosti. Ak chcete podať sťažnosť, postupujte podľa zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach a postup nájdete tu: Podávanie a vybavovanie sťažností

Formulár neslúži ani na poradenstvo. Ak máte otázky vo veciach sociálneho poistenia, použite formulár, ktorý nájdete tu: Formulár pre otázky.   

FORMULÁR PRE REKLAMÁCIE

Tento údaj slúži na vašu identifikáciu, aby sme mohli preveriť stav konania.

Beriem na vedomie, že tento formulár slúži:

  • ako žiadosť o nápravu ak váš problém v oblasti sociálneho poistenia pretrváva,
  • ak chcete reklamovať skutočnosti týkajúce sa práce pobočiek Sociálnej poisťovne.

Po doručení formuláru preverenie vášho podnetu zabezpečí Centrum hodnotenia kvality a reklamácií ústredia Sociálnej poisťovne.